Zwembadkamperen 2022

Zwembadkamperen is een activiteit speciaal voor de kinderen in onze wijk ter afsluiting van de zomervakantie. De leeftijdsgrenzen zijn: 4 t/m 12 jaar (groep 1 t/m 8 basisschool, kinderen die het komende schooljaar naar de middelbare school gaan zijn natuurlijk ook welkom). De organisatie zorgt voor een middag/avond vol avontuur, sport, spel en vooral veel lol.

Ben jij ook de zoetste… Heb je zin om een nachtje te kamperen bij het zwembad? Het lijkt ons heel gezellig als jij er ook bij bent!

SCHRIJF je in voor 1 augustus 2022!
-> Naar het inschrijfformulier

Bijdrage per kind is 12,50 euro, betaling = contant op 19 augustus bij de ingang van het zwembad.

INSCHRIJFFORMULIER ZWEMBADKAMPEREN

• Zit je in groep 8 en doe je liever niet meer mee met de spelletjes…. Je mag ook komen helpen, vinden wij superblubblubgezellig! In een tentje overnachten bij het zwembad is dan natuurlijk ook mogelijk.

VERZOEK!! Zorg voor het TIJDIG & VOLLEDIG invullen van het formulier…….

Let op: graag per kind een apart formulier compleet invullen!

Let op: deze dag worden er ook leuke foto’s gemaakt die op de website en facebook geplaatst kunnen worden, door het aanmelden van uw kind voor die dag gaan wij er automatisch vanuit dat u akkoord gaat met het maken en plaatsen van foto’s van deze happening waarop u kind eventueel zichtbaar is.
  • (voor- en achternaam, straat + nr. (ong. zelfde leeftijd). Het lukt qua indeling niet altijd om aan alle wensen te voldoen, wij vragen hier vooraf al begrip voor).
  • Alle kinderen zijn zelf verantwoordelijk voor zijn of haar eigen slaapplaats.
  • (voor calamiteiten, graag ook 's nachts bereikbaar zijn)
  • Vrijwilligers gezocht: We kunnen we het zwembadkamperen zeker niet organiseren zonder de hulp van ouders en andere vrijwilligers. Lijkt het je leuk, heb je tijd, meld je dan nu aan, we zoeken ongeveer 70 vrijwilligers! Kom je ook verkleed met een link naar het thema… vinden we dat natuurlijk helemaal blubblubgeweldig……

Let op! Vrijwillig is niet Vrijblijvend. Als je na opgave verhinderd bent dien je zelf voor een vervanger te zorgen!!

We proberen net als bij de kinderen met de wensen en voorkeuren voor activiteiten van de vrijwilligers rekening te houden… maar het lukt niet altijd om aan ieders wensen te voldoen… hiervoor graag dan ook jullie begrip.
  • Net als voorgaande jaren geven we voor alle begeleiders en andere vrijwilligers op dinsdag 9 augustus 2022 start 20:00 een korte bespreking/toelichting (+/- 1 a 1,5 uur) bij het zwembad! Help je dit jaar gezellig mee, noteer het alvast in je agenda!

Je ontvangt een bevestiging van deze aanmelding per mail. Graag dit formulier, met het oog op de organisatie en bestellingen invullen voor 1 augustus 2022.

Mocht je vragen hebben, graag contact opnemen met het team Zwembadkamperen, pascale.wessel@groenstichting.nl
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.