Tennisbaan toegankelijk voor maximaal 2 personen

Groenstichting Rozendaal heeft besloten de tennisbaan alleen nog open te stellen voor gelijktijdig gebruik door maximaal 2 personen (enige uitzondering: gezinnen met kinderen tot 12 jaar).  Bij meer dan 2 personen kan de regel om 1,5 meter afstand te houden niet worden gegarandeerd. Bovendien kan sprake zijn van verboden groepsvorming. Om het verspreiden van het Coronavirus zoveel mogelijk te voorkomen en om toch de tennisbaan open te kunnen houden, is besloten tot deze maatregel.

Bij overtreding van deze regel kan het bestuur besluiten de baan volledig af te sluiten. Zodra deze maatregel verandert, laten wij u dat weten. Dank voor uw medewerking.

En nog een vriendelijk verzoek: Graag de tennisbaan niet langer dan een uur per keer reserveren. In deze tijd zijn er veel mensen die even willen tennissen op de baan, dus graag niet elke dag de baan reserveren! Zo kunnen zoveel mogelijk mensen gebruik maken van de tennisbaan.

Bestuur Groenstichting Rozendaal