RESPECT!

Lig je nog lekker in je bed en word je gestoord door het lawaai van machines, grasmaaiers, of bouwvakkers. Dat kan zo maar gebeuren. Want deze mensen beginnen vroeg in de ochtend.

Voor alle duidelijkheid: dat mag volgens de Gemeentelijke verordening vanaf 7.00 uur en is van toepassing op alle werkzaamheden, ongeacht of die worden uitgevoerd in opdracht van de gemeente, een bedrijf of een particulier. Natuurlijk is dit voor mensen die nog liggen te slapen vervelend,  maar…de mensen, die het werk in onze wijk uitvoeren, doen dat in opdracht van hun baas, de gemeente of van een van onze medebewoners. Zij kunnen niet hun eigen tijd bepalen. Daarom een oproep aan alle bewoners:

Als bestuur verwachten wij van onze bewoners dat zij respect tonen voor mensen die in opdracht gewoon hun werk doen en dat zo goed mogelijk willen doen.

Wat te doen bij klachten?
Heb je klachten over mensen die werkzaamheden uitvoeren in opdracht van de Groenstichting, al dan niet via een bedrijf, ga dan niet tegen hen tekeer. Neem dan contact op met de beheerder van de Groenstichting (beheerder@groenstichtingrozendaal.nl).

Wij rekenen op uw medewerking en begrip!