Garagesale zaterdag 6 april 2019

Hij komt er weer aan! De altijd gezellige Garagesale bij de Eurowoningen in hartje Leusden.
Zaterdag 6 april 2019. Noteer hem in je agenda en meld je vandaag nog aan!

Op alle twaalf pleinen bieden de bewoners, in een gezellige sfeer, hun overbodige spullen, op de stoep van hun drive-in-woning, te koop aan. Het aanbod is breed en van goede kwaliteit; speelgoed, (kinder-)meubilair, (kinder-) kleding, sport- en hobbyartikelen, keukenspullen en verder alles wat men zoal op een rommelmarkt tegenkomt. Dus heb je nog spullen die weg mogen? Verkoop het 6 april op je eigen oprit!

Aanmelden:
We vernemen graag vóór 22 maart a.s. of je dit jaar meedoet. Je kunt dit aangeven door een envelop met hierop naam en pleinnaam + nummer inclusief een bijdrage van € 7,50 in te leveren bij je contactpersoon van je plein (zie achterzijde).  Goed om te weten: Wanneer u niet vooraf maar op 6 april zelf de bijdrage voor deelname betaald, dan zijn wij helaas genoodzaakt om de bijdrage met € 1,00 extra te verhogen.

Verkeersregelaars:
Om de Garagesale in goede banen te laten lopen hebben we dit jaar opnieuw voldoende verkeersregelaars nodig. Indien we niet voldoende verkeersregelaars bij elkaar krijgen zullen we onze vergunning niet krijgen, en zal de garagesale dus afgelast worden. Uiteraard laten we dit niet gebeuren, dus geef je vóór 16 maart op als verkeersregelaar! Hoe meer mensen meedoen, des te makkelijker we de werkzaamheden kunnen verdelen. Elke verkeersregelaar krijgt een lunch aangeboden. De verkeersregelaar moet minimaal 17 jaar oud zijn, bereid zijn een of twee hele shifts op de toegewezen locatie te zijn, een (online) training te doorlopen en afgerond hebben. Deze online training duurt maximaal een half uur. De tijden waarop men wordt ingedeeld liggen tussen 08.00 en 14.00 uur, met een maximum van 3 uur per shift. Opgeven kan 06-19996467 (Janny Appel).

Toilet: bij het kantoorgebouw bij het zwembad kan tijdens de Garagesale gebruik worden gemaakt van het toilet. Let op bij onbekende mensen die bij jouw thuis graag even van het toilet gebruik willen maken. Er zijn helaas mensen die misbruik maken van je gastvrijheid en spullen uit je woning ongewenst meenemen.

Verkooptijd:
De officiële verkooptijd is van 10.00 tot 14.00 uur maar de ervaring leert dat vooral handelaren vanaf 08.00 uur al een kijkje komen nemen. Voor deelname vragen wij een bijdrage van € 7,50 per oprit. Deze bijdrage gebruiken we vooral voor de vergoeding van de externe verkeersregelaars en de EHBO-post. Op naar een spetterende garagesale 2019!

Namens de organisatie:

Janny Appel | 06-19996467 | Finnmark 2 | garagesaleleusden@gmail.com

GSR-Garagesale6
GSR-Garagesale4
GSR-Garagesale2

Voorwaarden vergunning:
Om de Garagesale goed te laten verlopen en de continuïteit van het jaarlijkse evenement te waarborgen, heeft de Gemeente Leusden een aantal voorwaarden gesteld aan de vergunning, te weten: er mag absoluut géén eten of drinken worden verkocht, wij hebben hiervoor geen vergunning. De Gemeente Leusden zal geen individuele vergunningen verstrekken binnen de Garagesale. Commerciële activiteiten zijn niet toegestaan, ook niet op bestelling, dus géén reclame voor (eigen) bedrijven en diensten, géén reclameflyers uitdelen | De verkoop mag alleen op de oprit van de garage + de garage zelf plaatsvinden | Voorkom dat de Gemeente Leusden en derden schade lijden door uw sale |Alle deelnemers dienen hun plein na afloop van de Garagesale te ontdoen van afval en niet verkochte spullen.

Parkeren:
Gezien de hoeveelheid parkeerders is in overleg met de Gemeente Leusden, Politie en Brandweer besloten onze wijk tijdens de Garagesale bij de toegangswegen met (halve) hekken, voorzien van inrij-verbodsborden, af te sluiten, zodat het voor derden duidelijk is dat parkeren in onze wijk niet is toegestaan.

BELANGRIJK: Bewoners zijn van het parkeren in de wijk uitgezonderd maar maakt u het de verkeersregelaars svp gemakkelijk door deze brief mee te nemen als u de wijk verlaat, zodat u bij terugkomst vóór 14 uur hiermee (of op andere wijze) kunt aantonen dat u hier woont. Op de gehele Torenakkerweg zal die dag eenrichtingsverkeer gaan gelden waarbij de helft van de weg wordt afgesloten ten gunste van parkeerplaatsen. Verkeersregelaars met bevoegdheid zullen het parkeren begeleiden. De veiligheid van de bewoners van onze wijk en de bezoekers van de Garagesale staat hierbij centraal. Hulpdiensten moeten namelijk indien nodig snel en onbelemmerd toegang kunnen hebben. Attendeer uw gasten op deze regeling!

CONTACTPERSONEN PLEINEN

PleinNaam Telefoonnummer(s)