Bijeenkomst Actief op het plein & in de wijk!

Op woensdag 10 april van 20:00 tot 22:00 uur organiseren we voor alle nieuwe bewoners, pleinvertegenwoordigers en iedereen die actief is of wil zijn in de wijk een bijeenkomst in Theater De Tuin (De Smidse 1B). Een avond om ervaringen uit te wisselen, inspiratie op te doen onder het genot van een bakje koffie of borreltje. Een warm welkom voor nieuwe bewoners. Wat doen we allemaal in de wijk? Wat doe je eigenlijk als pleinvertegenwoordiger? Wat voor activiteiten organiseren andere pleinen samen met de buren? Wat zou leuk zijn om met de wijk op te pakken? Straatdiners, samen eten met je buren? Prettig wonen in de wijk voor jong en oud, hoe kunnen we elkaar daar bij helpen? Welke ondersteuning kan het bestuur gebruiken? Welke activiteiten staan er voor dit jaar al gepland en waar kunnen we nog ideeën en handjes gebruiken?

Kom langs en meld je aan door een mailtje te sturen naar redactie@groenstichtingrozendaal.nl of een appje naar Janny Appel – 06-19996467.

Vriendelijke groet,

Roel Wieringa & Janny Appel