50 jaar Eurowoningen – Jubileumfeest 15 en 16 mei 2020

Samen maken we er een mooi jubileumfeest van!

In 2020 bestaat onze prachtige wijk 50 jaar. Om deze fantastische mijlpaal te vieren gaan we op vrijdag 15 en zaterdag 16 mei 2020 een feestje bouwen.

De ideeën tot nu toe
Om deze feestdag gestalte te geven is er een jubileumcommissie samengesteld. Zij zijn al een aantal maanden druk bezig achter de schermen met ideeën, sponsorwerving en allerlei praktische zaken. Om alvast een tipje van de sluier op te lichten, hieronder een kort overzicht van het programma.

Vrijdag 15 mei Feestavond bij het zwembad
We nodigen alle bewoners uit bij het zwembad vanaf 18 uur. Het zwembadterrein is omgebouwd met heerlijk standjes om samen met alle buren te eten, proosten, kletsen. Vanaf 20:30 tot 24:00 uur komt er een band spelen en kunnen de voetjes van de vloer! De entree voor het feest in het zwembad is gratis. Het eten en drinken kan met munten worden betaald.

Zaterdag 16 mei Rondje langs de pleinen
Als bewoner kun je een rondje doen langs alle pleinen op zaterdag 16 mei van 13:00 tot 17:00 uur. Van, door en met de pleinbewoners. We roepen alle pleinen op om een activiteit te organiseren, bijvoorbeeld een (theater)voorstelling, muziek maken, een modeshow, quiz of spel. Elke voorstelling duurt ongeveer 15 minuten. Mocht je als plein een idee hebben, laat het de pleinvertegenwoordigers weten en maak er samen met je buren een leuke pleinactiviteit van de komende maanden.

Gulle gift
Een goed feest kost nou eenmaal geld. Dat moeten we ook deze keer weer bij elkaar zien te krijgen. Nu zijn we als commissie al druk bezig met sponsoren werven, maar we geven graag ook jullie als wijkbewoner of ondernemer binnen de wijk de kans om een steentje bij te dragen aan het feestgedruis. Dus wil je als wijkbewoner een bijdrage storten dan kan dat; het mag elk gewenst bedrag zijn. Het bankrekeningnummer van het Jubileumfeest is: NL 35 RABO 0348 3256 49, t.n.v. Groenstichting Rozendaal o.v.v. 50 jarig jubileum GSR.

Extra handjes
Om de activiteiten en het feest ’s avonds in het zwembad en alles wat daar omheen komt kijken allemaal in goede banen te leiden, hebben we vrijwilligers nodig en zijn we dus op zoek naar extra handjes. Help je ook mee? De taken kunnen bijvoorbeeld zijn achter de bar staan tijdens het feest, munten verkopen, marktkramen en tenten opzetten en bier- en statafels klaarzetten in het zwembad. Na het feest hebben we ook mensen nodig die meehelpen opruimen, zodat het zwembad weer het terrein wordt van de zwemmers. Extra handjes kunnen we ook goed gebruiken bij het opruimen en weer netjes maken van de wijk. Kortom het zou mooi zijn als we er niet alleen samen een mooi feest van gaan maken, maar ook samen het feest opbouwen en weer opruimen.

Wie zorgt voor de happen?
Bij de feestavond willen we de wijkbewoners de kans geven om met elkaar in het zwembad een hapje te eten. Daarom zijn we op zoek naar cateraars en kookhelden uit de wijk of mensen met een foodtruck.

Volg ons en blijf op de hoogte!
De komende maanden houden we je ook op de hoogte via de website www.groenstichtingrozendaal.nl en onze Facebookpagina @eurowoningen

Vragen over het feest, pleinactiviteiten, catering, sponsoring of iets anders? Stel ze via jubileum50@groenstichting.nl