Zwembadkamperen 18 augustus 2017

Op 18 augustus is het zwembad in Hollandse sferen. Jij komt toch ook?

Hou jij ook zo van Holland en heb je ook dit jaar weer zin in het zwembadkamperen? Dan maken we er met z’n allen dit jaar een extra leuk feest van i.v.m. het 25-jarig jubileum.

Schrijf je in voor 10 juli 2017

Zwembadkamperen is een activiteit speciaal voor de kinderen in onze wijk ter afsluiting van de zomervakantie. De leeftijdsgrenzen zijn: 4 t/m 12 jaar (groep 1 t/m 8 basisschool, kinderen die het komende schooljaar naar de middelbare school gaan zijn ook nog welkom). De organisatie zorgt voor een middag/avond vol avontuur, sport, spel en vooral veel lol.

Alles wat je moet weten

SLAAPPLAATS
Zoals gebruikelijk zorgt iedereen zelf voor zijn eigen slaapplaats middels een eigen tent of middels het delen van een slaapplaats bij een vriendje of vriendinnetje. De jongste kinderen (de kinderen t/m groep 4) slapen in de grote tent (al dan niet samen met een ouder).

VERANTWOORDELIJKHEID VOOR DE KINDEREN
Belangrijk: indien kinderen om wat voor reden dan ook tijdens de middag, avond of in de vroege morgen opgehaald worden door de ouders dienen zij te allen tijde netjes afgemeld te worden bij de leiding. Alleen op die manier kunnen wij ook de verantwoordelijkheid nemen en behouden voor alle kinderen. Een team van verantwoordelijken blijft de gehele nacht wakker en zorgt voor rust en veiligheid.

VRIJDAG
Vanaf vrijdagmiddag 18 augustus 2017 is het weer zover.

Tussen 14:30 en 15:00 uur is de inschrijving. Na inschrijvingen en contante betaling van de bijdrage van € 8,50 (contant te voldoen op vrijdag 18 augustus bij inschrijven) vallen de kinderen onder de verantwoordelijkheid van het organisatieteam van ca. 70 personen.

Ouders die de kinderen brengen dienen het zwembad uiterlijk 15.15 uur te verlaten. Ouders die in overleg met de organisatie bij hun kind slapen, kunnen na 22:30 uur naar het zwembad komen.

ZATERDAG
Tussen 10:00 en 11:00 uur op zaterdag 19 augustus worden de ouders verzocht om de kinderen op te halen en om de tenten af te breken. Niet eerder omdat we 0m 8.00uur gezamenlijk ontbijten om het gezellig af te sluiten.

AANMELDEN
Meld uw kind of kinderen aan voor deze mooie, onvergetelijke, traditie in de wijk. Zit je in groep 8 en doe je liever niet meer mee met de spelletjes…. Je mag ook komen helpen, vinden wij ook supergezellig!

ZBK-B
ZBK-A
ZBK-C

WAT MOET IK MEENEMEN?
Natuurlijk een goed en vrolijk humeur….. EN!!! We vinden het heel leuk als je verkleed wil komen!

Verder:

• natuurlijk je zwemkleding (+ bandjes als je nog geen diploma hebt!)
  • sportieve schoenen
  • extra kleding
  • warme trui, broek, jas en schoenen voor als het ’s avonds kouder is
  • eventueel een regenjas bij wat slechter weer
  • voor de optocht, neem een goede ZAKLAMP, leuke lampion mee of iets anders gezelligs wat licht geeft!

Wat gebeurt er bij slecht weer?
Bij heel slecht weer gaat het Zwembadkamperen niet door. Daar zult u dan via mail/Facebook/website over op de hoogte worden gesteld.

Heeft u vragen of opmerkingen?  Mailt u gerust met ons:Andrea van der Poel / Calabrië 11 / 06-13761000 (bij spoedgevallen) zwembadkamperen@groenstichtingrozendaal.nl

Het Team Zwembadkamperen 2017:
Margriet, Ingrid, Henk, Irene en Andrea

ZBK-E
ZBK-F
ZBK-D

BELANGRIJKE ALGEMENE INFORMATIE VOOR ALLE OUDERS

• Alle tenten dienen tussen 9.00uur en 13.00uur te worden opgezet, dit om de start in de middag rustig te laten verlopen en om overzicht te houden op het opzetten, uitdelen van de nummers en het opgeven van de namen. Na 13.00uur kunnen er geen tenten meer worden opgezet!!
  • Alle tenten worden voorzien van een nummer, bij ontvangst van de tentnummers dienen de namen van de kinderen die in de tent slapen te worden opgegeven (dit voor overzicht en veiligheid in de avond en nacht). Het nummer en het opgeven van de namen krijgen jullie bij het zwembad van Andrea.
  • Tenten dienen met de ingang naar het zwembad te worden geplaatst, het tentnummer dient duidelijk zichtbaar te worden bevestigd. U krijgt een plek toegewezen.
  • Zou u rekening willen houden met de grote van uw tent, we hebben maar beperkt ruimte om alle tenten te kunnen plaatsen. Grote bungalowtenten dus liever niet of indien niet anders mogelijk vooraf overleggen/aanvragen via zwembadkamperen@groenstichtingrozendaal.nl
  • Tussen 13.00 -15.00 uur is het zwembad gesloten (er mogen en kunnen dan ook geen tenten meer worden geplaatst).
  • Alle kinderen verzamelen zich bij hun begeleider. Dit jaar hangt er naast de groepslijsten ook een plattegrond met de plek waar de groepsleider de kinderen ontvangt.
  • Iedereen (ook de begeleiders) krijgt een gekleurd polsbandje. Een wit polsbandje is een extra bandje voor kinderen met allergieën of andere belangrijke aandachtspunten.
  • Als een kind géén zwemdiploma heeft, moet het kind zwembandjes bij zich hebben en deze ook dragen. Het is belangrijk dat de kinderen hun eigen zwembandjes bij zich hebben.
  • Voor de optocht is het gezellig als de kinderen iets van een lampion bij zich hebben (natuurlijk niet verplicht en mag ook niet brandbaar zijn). Denk ook aan schoenen, badslippers lopen niet zo lekker.
  • Mochten er kinderen gedurende de dag, tijdens de optocht of tussendoor mee naar huis gaan, altijd afmelden bij Andrea van der Poel of Margriet Duifhuis!! (Niet bij de groep-begeleider) Dit om veiligheid van jullie kinderen te kunnen waarborgen.
  • Dit jaar sluiten we op zaterdag 19 augustus af met een gezamenlijk ontbijt van 8.00uur tot 9.00uur. Uitchecken op zaterdag vanaf 10.00uur!!
  • We hebben alle hulp nodig en vragen jullie om mee te willen helpen met opruimen en schoonmaken, zodat iedereen zaterdag om 12.00 uur (moe maar voldaan) naar huis kan gaan.
  • Nieuw:
    Kinderen dienen zelf een bordje/beker/bestek mee te nemen, dit om het milieu te ontzien van plastic bekers en bordjes. (voorzien van een pleistertje/sticker met naam zorgt ervoor dat niks kwijt kan raken.
  • Nieuw:
    Ouders die met de kinderen in de tent slapen worden in de ochtend ingepland om mee te helpen het ontbijt te verzorgen voor de kinderen.
  • Nieuw:
    Dit jaar graag uw aandacht bij het opgeven als vrijwilliger. Vrijwillig is zeker niet vrijblijvend. Als u zich opgeeft als vrijwilliger maar onverhoopt verhinderd bent dient u dit jaar zelf voor een vervanger te zoeken. Deze verandering dan natuurlijk even doorgeven via zwembadkamperen@groenstichtingrozendaal.nl (nieuwe vrijwilliger, adres en telefoonnummer)
  • Nieuw:
    Wij zullen er alles aan doen om aan zoveel mogelijk verzoeken/wensen te voldoen. Maar we vragen ook om uw begrip dat we niet alle kinderen volgens wens bij elkaar in groepjes kunnen plaatsen of om aan ouders wens te voldoen de groep van hun eigen kind te begeleiden. Als de planning klaar is levert het schuiven en verplaatsen veel problemen op. Maar nogmaals: we doen wat we kunnen om het voor iedereen zo gezellig mogelijk te maken.