Voor (nieuwe) bewoners

Welkom als nieuwe bewoner van de wijk Rozendaal!

Onze wijk kent een aantal voorzieningen (o.a. een tennisbaan en een zwembad), die worden beheerd door de Groenstichting Rozendaal. Ook het beheer van de openbare groenvoorziening is in handen van de stichting.

Het bestuur van de stichting (Dagelijks Bestuur en 12 pleinvertegenwoordigers) bestaat uit bewoners van de wijk. Het dagelijks toezicht is in handen van de wijkbeheerder.

Elke eigenaar is verplicht op grond van de koopovereenkomst jaarlijks een vaste bijdrage te betalen aan de Groenstichting. Dit is bestemd voor het in stand houden en het onderhoud van de voorzieningen in de wijk. De hoogte van de bijdrage wordt jaarlijks vastgesteld door het algemeen bestuur bij de goedkeuring van de begroting.

Bent u een (nieuwe) bewoner, maar heeft u nog geen inlog account voor de website? Stuur dan een e-mail naar accounts@groenstichtingrozendaal.nl  Vergeet niet uw adres te vermelden. U ontvangt dan binnen twee dagen uw inlogaccount.

Kunt u niet inloggen of bent u uw wachtwoord kwijt? Stuur dan een e-mail naar accounts@groenstichtingrozendaal.nl (vergeet niet uw adres te vermelden). Ook dan ontvangt u binnen twee dagen uw inlogaccount en/of nieuw wachtwoord.

Bent u geen bewoner maar wilt u graag inloggen? Er zijn enkele secties die alleen beschikbaar zijn voor bewoners. Inloggen is dan ook voorbehouden aan de bewoners van de wijk

Om gebruik te kunnen maken van het zwembad en de tennisbaan heeft u een toegangspasje en sleutel nodig. Deze kunt u aanvragen bij onze beheerder via beheerder@groenstichtingrozendaal.nl

Uw e-mail gegevens worden na aanmelding ook doorgegeven aan de pleinvertegenwoordiger. Uw pleinvertegenwoordiger is namens de bewoners van het plein lid van het bestuur van de Groenstichting. Zij/hij is verantwoordelijk voor het informeren van de bewoners over bestuurszaken. Voor vragen kunt u ook terecht bij uw pleinvertegenwoordiger.

De Groenstichting heeft een eigen TV/Radiokabelnet. Standaard heeft u analoog signaal. Hiervoor hoeft u zich niet aan te melden bij Ziggo. Via deze link kunt u lezen wat u moet doen om digitale TV te krijgen. Hiervoor worden geen extra kosten in rekening gebracht, maar u moet wel zelf een smartcard en digitale ontvanger, bestemd voor het afnemen van digitaal signaal van Ziggo, aanschaffen. Voor het afnemen van extra diensten als telefonie of internet van Ziggo dient u zelf contact op te nemen met Ziggo. De daaraan verbonden extra kosten zijn voor uw eigen rekening.
Neemt u een all-in-one abonnement bij Ziggo, dan heeft u recht op korting omdat de Groenstichting het basisabonnement voor radio/tv al betaald heeft. U moet dit wel zelf aangeven.

Ter bevordering van veiligheid in onze Wijk Rozendaal is er in 2016 een WhatsAppWijkGroep opgericht. Deze groep is bedoeld voor alle bewoners van de Eurowoningen. Klik hier voor de spelregels en direct aanmelden.

Ook in onze wijk is er soms sprake van overlast, onveilige situaties of onraad. U kunt dan altijd 112 bellen (de meldlijn van de politie). Daarbij is het van groot belang dat u indien mogelijk een signalement doorgeeft. Foto’s maken is toegestaan.

In andere gevallen kunt u de politie bellen via 0900-8844. Via dit nummer kunt u ook in contact komen met de wijkagent en kunt u informatie of advies inwinnen. U kunt vanuit 0900-8844 ook doorgeschakeld worden met de meldkamer

Heeft u technisch vragen over de woning, kijk dan in de rubriek Voor bewoners bij het onderwerp woningen.

Voor alle belangrijke informatie omtrent de Eurowoningen Leusden kunt het document “Wegwijs in Rozendaal 2013” downloaden.